[صفحه اصلی ]     [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 25، شماره 4 - ( زمستان 1391 ) ::
برگشت به فهرست نشریات دوره25 شماره 4 صفحات 69-86
ارزیابی سازمان خدمتگزار بر مبنای الگوی OLA (مطالعه‌ی موردی شعب بانک ملّی شهر اراک)
سیدکمال خرازی، علی ترکی * ، سیدروح الله تیموری
کارشناسی ارشد دانشگاه تهران ، (torki.ali@gmail.com)
چکیده:   (5335 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف ارزیابی سازمان خدمتگزار بر مبنای الگوی OLA در قالب یک مطالعه‌ی موردی در شعب بانک ملّی شهر اراک انجام گرفته است. برای این منظور، تعداد 91 نفر از کارکنان بانک ملّی شهر اراک با استفاده از روش نمونه‌گیری طبقه‌ای یا نسبی انتخاب شدند. داده‌ها با استفاده از ابزار OLA که به ارزیابی سازمان خدمتگزار می‌پردازد، جمع‌آوری شدند. سپس داده‌های جمع‌آوری شده با استفاده از آزمون‌های آماری پارامتریک T استودنت تک نمونه‌ای و تحلیل واریانس یک طرفه، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که میزان ویژگی‌های سازمان خدمتگزار در بانک ملّی اراک، به ‌طور معناداری بالاتر از میانگین و رضایت‌بخش، ارزیابی می‌شود. هم‌چنین نتایج تحلیل واریانس یک طرفه، حاکی از عدم تفاوت معنادار بین سن و سطح تحصیلات کارکنان در ارزیابی ویژگی‌های سازمان خدمتگزار در شعب بانک ملّی شهر اراک، بود.
واژه‌های کلیدی: سازمان خدمتگزار، رهبری خدمتگزار، فرهنگ سازمانی، ابزار OLA، بانک ملّی اراک
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۲/۷/۲۸ | پذیرش: ۱۳۹۲/۸/۴ | انتشار: ۱۳۹۲/۸/۴
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Kharrazi S K, Torki A, Taymouri S R. Evaluating the Servant Organization based on OLA Model Case Study: Bank Melli Iran Branches in Arak. JOM&DP. 2013; 25 (4) :69-86
URL: http://jmdp.ir/article-1-1343-fa.html
خرازی سیدکمال، ترکی علی، تیموری سیدروح الله. ارزیابی سازمان خدمتگزار بر مبنای الگوی OLA (مطالعه‌ی موردی شعب بانک ملّی شهر اراک). فصلنامه علمی - پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه . 1391; 25 (4) :69-86
برگشت به فهرست نشریات دوره 25، شماره 4 - ( زمستان 1391 )
فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه Quarterly Journal of Management and Development Process

کلیه حقوق برای فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه محفوظ است.

Persian site map - English site map - Created in 0.047 seconds with 779 queries by AWT YEKTAWEB 3185