[صفحه اصلی ]     [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 1، شماره 2 - ( زمستان 1366 ) ::
برگشت به فهرست نشریات دوره1 شماره 2 صفحات 61-65
روابط عمومی پشتوانه استوار مدیریت نو
عماد افشار *
چکیده:   (3273 مشاهده)

این یک اصل مسلم تردید ناپذیر است که شناخت نیازها و تأمین آسایش کارمندان و کارگران از وظایف حتمی مدیریت است و یک مدیر لایق و کاردان، فقط از این رهگذر می تواند آرامش، ادارات لذت از محیط کار و احساس وابستگی به سازمان را ایجاد کند و از نیروهای انسانی موسسه خود، بهره کافی بگیرد.

     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۱/۱۰/۱۱ | پذیرش: ۱۳۹۳/۸/۲۸ | انتشار: ۱۳۹۳/۸/۲۸
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

افشار عماد. روابط عمومی پشتوانه استوار مدیریت نو. فصلنامه علمی - پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه . 1366; 1 (2) :61-65
برگشت به فهرست نشریات دوره 1، شماره 2 - ( زمستان 1366 )
فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه Quarterly Journal of Management and Development Process

کلیه حقوق برای فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه محفوظ است.

Persian site map - English site map - Created in 0.046 seconds with 773 queries by AWT YEKTAWEB 3185