فهرست مقالات
| نقد زبان و ادبیات خارجی، 1404، جلد ۲۲، شماره ۳۵ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | A Study of Internationally-certified Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Task-based Language Teaching Principles | 1404/6/9 | - | ۸ بار | ||
| ۲ | Replication Infrequency: Perspectives from Applied Linguistics Editors | 1404/6/9 | - | ۸ بار | ||
| ۳ | Tripartite-Like Alignment, DSM, and DOM in Tati, Taleshi, and Kurmanji Kurdish: A Typological & Functional Perspective | 1404/6/9 | - | ۱۰ بار | ||
| ۴ | The Dead Mother Metaphor: Unravelling the Maternal Enigma in Jean Rhys&#۰۳۹;s Wide Sargasso Sea | 1404/6/9 | - | ۱۱ بار | ||
| ۵ | Logos of Light, Abyss of Being: The Soul’s Ascent and Phenomenological Unfolding in Emerson and Tymieniecka | 1404/6/9 | - | ۸ بار | ||
| ۶ | Simultaneous Interpreting of Code-Switching in Iranian Presidential Speeches on PressTV | 1404/6/9 | - | ۱۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||