این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 1 دی 1404
فهرست مقالات
مطالعات اقتصاد اسلامی
، 1400، جلد ۲۸، شماره ویژهنامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانهای
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
کارگزار و مدیریت در رسانه طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی با تأکید بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی
1404/6/24
-
۸ بار
۲
معرفتیابی بنیانهای نظری سواد رسانهای بومی در ایران IRIB
1404/6/24
-
۸ بار
۳
تولید محتوا و سوادرسانهای یاریگران حکمرانی نوین و تابآوری سایبری
1404/6/24
-
۹ بار
۴
رابطه سواد رسانهای با میزان پذیرش شایعات در بین مخاطبان شبکههای اجتماعی
1404/6/24
-
۱۰ بار
۵
تعریف و واکاوی مفهوم سواد فضای مجازی و نسبت سواد رسانهای با آن
1404/6/24
-
۹ بار
۶
اثربخشی برنامه آموزشی ارتقا سواد رسانهای بر دلزدگی زناشویی در زوجین پرمصرف فضای مجازی شهر اصفهان
1404/6/24
-
۱۰ بار
۷
شناسایی وظایف و الزامات اخلاقی رسانههای اسلامی در حوزه خبر و اطلاعرسانی NEW
1404/6/24
-
۹ بار
۸
بررسی رابطه سواد رسانهای و کنشگری فعال دینی در عرصه مجازی (مطالعه موردی: طلاب علوم دینی)
1404/6/24
-
۹ بار
۹
تحلیل گزارههای سیاستگذاری سواد رسانهای در اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران
1404/6/24
-
۹ بار
۱۰
نگرش دانشجویان درباره اهمیت عوامل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در افزایش سواد حریم خصوصی برخط
1404/6/24
-
۸ بار
۱۱
تحلیل روششناختی پژوهشهای سواد اطلاعاتی در بافت کتابخانههای عمومی ایران IRAN
1404/6/24
-
۹ بار
۱۲
بایستههای مدیریت شایعات در روابط سازمانی از منظر قرآن کریم
1404/6/24
-
۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه