فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1404، جلد ۳، شماره ۱۸۷ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر بهبود علائم کودکان با اختلال لکنت زبان | 1404/7/3 | - | ۸ بار | ||
| ۲ | شناسایی عملکرد دانش آموزان با اختلال طیف اُُتیسم در سه زمینه تعاملی، رفتاری و یادگیری، چالش های موجود در کلاس های درسی آنها و راهکار ها از نگاه معلمان | 1404/7/3 | - | ۶ بار | ||
| ۳ | بازنمایی معلولیت در فیلم پشت پرده مه براساس رویکرد لاکلا و موفه | 1404/7/3 | - | ۹ بار | ||
| ۴ | مداخلات مبتنی بر واقعیتافزوده در بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُُتیسم: مطالعه مروری نظاممند | 1404/7/3 | - | ۹ بار | ||
| ۵ | نقش میانجیگرانه تاب آوری و خودکارآمدی در رابطهی بین انگ درونیشده و عملکرد اجتماعی در نوجوانان با ناتوانیهای جسمی | 1404/7/3 | - | ۹ بار | ||
| ۶ | اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودانتقادی و شایستگی والدینی مادران کودکان با اختلال طیف اُُتیسم | 1404/7/3 | - | ۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||