فهرست مقالات
| مطالعات روانشناسی تربیتی، 1404، جلد ۲۲، شماره ۵۹ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مطالعه پدیدارشناسانه از بررسی پدیده رقابت جویی تحصیلی در مدارس تیزهوشان: تبیین پیامدهای روانشناختی و راهکارها | 1404/7/3 | - | ۴ بار | ||
| ۲ | تأثیر بازیهای مبتنی بر جنبههای روانشناختی، ادراکی-رشدی و اجتماعی بر مسئولیتپذیری اجتماعی، اضطراب امتحان و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری | 1404/7/3 | - | ۵ بار | ||
| ۳ | طراحی الگو و اعتباریابی برنامه درسی دوره پیشدبستانی با تأکید بر مهارتهای زندگی | 1404/7/3 | - | ۴ بار | ||
| ۴ | مقایسه تاثیر آموزش انگیزش تحصیلی و راهبردهای کمکخواهی بر التزام تحصیلی دانشآموزان با کنترل هدف عملکردگرا | 1404/7/3 | - | ۴ بار | ||
| ۵ | نقش واسطه ای طرحواره های ناسازگار اولیه در رابطه بین سبک های فرزندپروری و علائم اضطرابی در دانش آموزان | 1404/7/3 | - | ۵ بار | ||
| ۶ | تبیین مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی براساس شفقتبهخود با نقش میانجیگری جدیت تحصیلی در دانشجویان | 1404/7/3 | - | ۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||