فهرست مقالات
| راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1394، جلد ۸، شماره ۶ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر آزمون تفکر خلاق تورنس بر سیگنال نرخ ضربان قلب | 1395/8/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۲ | پیشبینی اشتیاق تحصیلی براساس هوش معنوی و سرسختی روانشناختی | 1395/8/29 | - | ۲۲ بار | ||
| ۳ | رابطه بین اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی؛ نقش میانجی درگیری تحصیلی | 1395/8/29 | - | ۴۰ بار | ||
| ۴ | مقایسه رضایتمندی دانشجویان از تدریس فیزیولوژی به روش سنتی و تلفیقی | 1395/8/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۵ | میزان تحقق اهداف آموزشی دوره کارورزی بهداشت و پزشکی اجتماعی؛ دیدگاه کارورزان | 1395/8/29 | - | ۱۹ بار | ||
| ۶ | مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایتشده گروهی، پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان | 1395/8/29 | - | ۲۷ بار | ||
| ۷ | محیط آموزشی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)؛ دیدگاه کارورزان گفتاردرمانی | 1395/8/29 | - | ۲۹ بار | ||
| ۸ | نقش بهزیستی اجتماعی و سرزندگی تحصیلی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری | 1395/8/29 | - | ۲۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||