فهرست مقالات
| راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1394، جلد ۸، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر تعلیم تفکر انتقادی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی | 1395/8/29 | - | ۹۰ بار | ||
| ۲ | تاثیر بازخورد شفاهی بر پیامدهای یادگیری دانشجویان پرستاری | 1395/8/29 | - | ۱۸ بار | ||
| ۳ | انواع رویکردهای دانشجویان به یادگیری؛ سطحی، استراتژیک و عمیق | 1395/8/29 | - | ۱۸ بار | ||
| ۴ | روشهای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان؛ دانشگاه علوم پزشکی ایلام | 1395/8/29 | - | ۳۰ بار | ||
| ۵ | نگرش دانشجویان درباره تقلب امتحانی و راهکارهای مقابله با آن | 1395/8/29 | - | ۲۵ بار | ||
| ۶ | تاثیر چالشهای ارزشیابی آموختههای دانشجویان بر رویکرد مطالعه عمل فکورانه | 1395/8/29 | - | ۲۷ بار | ||
| ۷ | تاثیر هوش فرهنگی بر یادگیری خودراهبر دانشجویان پرستاری | 1395/8/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۸ | مشکلات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی مشهد؛ مطالعه کیفی | 1395/8/29 | - | ۲۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||