فهرست مقالات
| راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1391، جلد ۵، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | طراحی الگوی برنامهریزی درسی با رویکرد کاهش تهدیدات نرم | 1395/8/29 | - | ۲۷ بار | ||
| ۲ | تاثیر اضطراب معلمان بر کیفیت تدریس | 1395/8/29 | - | ۲۹ بار | ||
| ۳ | موانع بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری/یاددهی | 1395/8/29 | - | ۲۵ بار | ||
| ۴ | اساتید مشاور از نظر دانشجویان علوم پزشکی | 1395/8/29 | - | ۲۷ بار | ||
| ۵ | تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان | 1395/8/29 | - | ۲۹ بار | ||
| ۶ | وضعیت آزمون جامع پیشکارورزی دانشجویان پزشکی و عوامل مرتبط با آن | 1395/8/29 | - | ۲۶ بار | ||
| ۷ | اثربخشی برنامه دانشافزایی تخصصی مادران بر خلاقیت کودکان تیزهوش | 1395/8/29 | - | ۲۹ بار | ||
| ۸ | مدل تلفیقی "کارت امتیازی متوازن" و "تعالی بهمنظور بهبود عملکرد"؛ مطالعه موردی | 1395/8/29 | - | ۳۳ بار | ||
| ۹ | برنامهریزی آموزشی سامانههای تولید محتوی در آموزش الکترونیکی | 1395/8/29 | - | ۳۳ بار | ||
| ۱۰ | یادگیری ترکیبی؛ رویکردی نوین در توسعه آموزش و فرآیند یاددهی/یادگیری | 1395/8/29 | - | ۲۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||