فهرست مقالات
| راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1390، جلد ۴، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با میزان موفقیت تحصیلی دانشآموزان شهری و روستایی مقطع متوسطه | 1395/8/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۲ | عوامل مرتبط با نتیجه امتحان جامع علوم پایه پزشکی دانشجویان پزشکی | 1395/8/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۳ | رابطه انگیزه پیشرفت با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان | 1395/8/29 | - | ۱۹ بار | ||
| ۴ | کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان؛ مدل سروکوال | 1395/8/29 | - | ۲۱ بار | ||
| ۵ | دیدگاه مدیران و معلمان در رابطه با استفاده از ارزشیابی کمّی و کیفی در برنامه های درسی قصدشده، اجراشده و تجربه شده | 1395/8/29 | - | ۲۱ بار | ||
| ۶ | نیازهای آموزشی دانش آموختگان مامایی شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی | 1395/8/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۷ | ارزیابی کیفی عملکرد دانشجویان با پوشه عملکرد الکترونیکی: امکانات و محدودیت ها | 1395/8/29 | - | ۲۹ بار | ||
| ۸ | نقشه مفهومی شیوه تدریس نوین در آموزش پرستاری | 1395/8/29 | - | ۲۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||