فهرست مقالات
| راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1389، جلد ۳، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ونمَنِن در مطالعات برنامه درسی | 1395/8/29 | - | ۲۶ بار | ||
| ۲ | نقش فراشناخت در فرآیند یادگیری | 1395/8/29 | - | ۲۷ بار | ||
| ۳ | اهمیت تدریسِ الگومحور در آموزش دانشجویان پرستاری | 1395/8/29 | - | ۲۱ بار | ||
| ۴ | جایگاه هوش های چندگانه در دست یابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی | 1395/8/29 | - | ۲۷ بار | ||
| ۵ | شبیه سازی در آموزش پرستاری | 1395/8/29 | - | ۱۹ بار | ||
| ۶ | یادگیری مبتنی بر وب؛ مرور سیستماتیک تنوعپذیری مداخلات | 1395/8/29 | - | ۲۱ بار | ||
| ۷ | مقایسه وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری | 1395/8/29 | - | ۲۵ بار | ||
| ۸ | بروندادهای نامطلوب یک دانشکده و عوامل مرتبط با آن | 1395/8/29 | - | ۲۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||