این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics
، 1393، جلد ۱۷، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
On the Teachability of L۲ Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques
1395/8/30
-
۳۱ بار
۲
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
1395/8/30
-
۳۳ بار
۳
L۲ Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective
1395/8/30
-
۳۶ بار
۴
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing
1395/8/30
-
۳۰ بار
۵
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures
1395/8/30
-
۴۳ بار
۶
The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum
1395/8/30
-
۴۲ بار
۷
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge
1395/8/30
-
۲۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه