فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1395، جلد ۳۵، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | آموزش مدبرانه با استفاده از ضبط فیلم در آموزش زبان انگلیسی در ایران | 1395/9/4 | - | ۴۵ بار | ||
| ۲ | ارتقا توانایی زبان آموزان غیر انگلیسی زبان در نگارش متن های توصیفی از طریق ارائه بازخورد فرازبانی و ارائه آموزش گونه محور | 1395/9/4 | - | ۵۴ بار | ||
| ۳ | آموزش مبتنی بر واژهوارهها و توسعهی مهارت گفتاری داوطلبان آزمون آیلتس: به کارگیری رویکرد فرمولوارهای واژگانی در بخشهای تکگویی و گفتوگو | 1395/9/4 | - | ۴۶ بار | ||
| ۴ | آموزش خودسازماندهی خواندن از طریق اجرای یک مدل یادگیری خودسازماندهیشده: تاثیر آن بر خواندن تحتاللفظی و انتقادی در انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۴۳ بار | ||
| ۵ | انساننمایی در فراگیری بهینه زبان بوسیله فناوری: آیا تاثیر معلم مجازی در آموزش اصطلاحات زبان دوم در محیطهای چند رسانهای برحسب انساننما بودن معلم متفاوت است؟ | 1395/9/4 | - | ۵۳ بار | ||
| ۶ | آسیبشناسی پیشرفت واژگانی ادراکی در زبان دوم: مطالعه موردی میکروژنتیک | 1395/9/4 | - | ۵۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||