فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1393، جلد ۳۳، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | کارکرد خوانش فراگیرندگان ایرانیِ زبان انگلیسی در متون چاپی و دیجیتال | 1395/9/4 | - | ۵۲ بار | ||
| ۲ | مطالعه بین فرهنگی ساختار ژانر بخش قدردانی در پایان نامه های انگلیسی و فارسی: اندیشه هایی بر راهبردهای ادب | 1395/9/4 | - | ۵۵ بار | ||
| ۳ | راهبردهای فراگفتمانی و الگوهای نقل قولی: عناصر هویت نویسنده در مقالات پژوهشی بین المللی و داخلی و زیرمجموعه رشته | 1395/9/4 | - | ۵۵ بار | ||
| ۴ | تاثیر فعالیت های آگاهی بخش مبتنی بر قیاس، استقرا، و زبان اول بر یادگیری کنش کلامی درخواست | 1395/9/4 | - | ۵۴ بار | ||
| ۵ | تاثیر میزان حضور نویسنده و صدای وی بر کیفیت نگارش در زبان دوم | 1395/9/4 | - | ۶۶ بار | ||
| ۶ | کاوشی در موضوع انتقال انطباقی در محیط نوشتاری: مطالعهای موردی در خصوص زبان انگلیسی برای اهداف عمومی | 1395/9/4 | - | ۷۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||