فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1392، جلد ۳۲، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیرچهارنوع مختلف شاخص میزان درگیرشدن درفرآیند یادگیری و تثبیت یادگیری واژگان در میان زبان آموزان ایرانی | 1395/9/4 | - | ۳۷ بار | ||
| ۲ | توصیف واژگانی چکیده های مقالات مجلات زبان شناسی کاربردی | 1395/9/4 | - | ۶۰ بار | ||
| ۳ | تاثیر آموزش تشخیص مصوتهای انگلیسی بر زبان آموزان مبتدی و پیشرفته ایرانی | 1395/9/4 | - | ۳۹ بار | ||
| ۴ | تاثیر آموزش فراشناخت بر مهارت شنیداری و کلامی زبان آموزان | 1395/9/4 | - | ۴۳ بار | ||
| ۵ | فرآیند گفتمانی ایجاد انگیزه: مطالعه موردی دو فراگیر ایرانی زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۵۷ بار | ||
| ۶ | خروجی اصلاح شده و جنسیت در کلاسهای زبان انگلیسی فعالیت محور | 1395/9/4 | - | ۱۰۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||