فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1391، جلد ۳۱، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | معنی به زبان اول و برداشت معنی واژگان: ارزیابی مشکل واژگان سازی در زبان اول | 1395/9/4 | - | ۳۷ بار | ||
| ۲ | معنی به زبان اول و برداشت معنی واژگان: ارزیابی مشکل واژگان سازی در زبان اول | 1395/9/4 | - | ۹۳ بار | ||
| ۳ | تحلیل پیکره خطاهای همایندی در گفتار زبانآموزان ایرانی | 1395/9/4 | - | ۶۴ بار | ||
| ۴ | تولید تکیه واژگانی زبان انگلیسی توسط فراگیران فارسی زبان | 1395/9/4 | - | ۴۳ بار | ||
| ۵ | روابط قدرت در میان گروههای مختلف درگیر در آزمون از دیدگاه سنجش انتقادی زبان | 1395/9/4 | - | ۴۵ بار | ||
| ۶ | بررسی آزادی عمل معلمان زبان انگلیسی در بکارگیری زبان اول (فارسی) و دوم (انگلیسی) در آموزش | 1395/9/4 | - | ۶۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||