فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1390، جلد ۳۰، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اشاره به شواهد در مقالات پژوهشی؛ بررسی منبع و اعتبار نسبی شواهد از طریق فراگفتمان کیفی | 1395/9/4 | - | ۵۴ بار | ||
| ۲ | ارزیابی پویای گروهی: مدل راهبردی میانجیگری در آموزش مهارت شنیداری | 1395/9/4 | - | ۴۰ بار | ||
| ۳ | سازگاری خوشه های بی واک آغازین زبان انگلیسی توسط فارسی زبانان | 1395/9/4 | - | ۵۸ بار | ||
| ۴ | آموزش راهبردهای شناختی: بهبود مهارت خواندن و درک مطلب در زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۵۲ بار | ||
| ۵ | استفاده زبان اول و بخش های زبان- محور مکالمه در محتوای یادگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی | 1395/9/4 | - | ۹۰۱ بار | ||
| ۶ | مقایسه ساختاری چکیده مقالات پزشکی ترجمه شده از فارسی به انگلیسی با چکیده مقالات اصیل انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۳۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||