این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 5 دی 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1391، جلد ۲۹، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Gender-based DIF across the Subject Area: A Study of the Iranian National University Entrance Exam
1395/9/4
-
۵۳ بار
۲
The Impact of L۱ Equivalents Versus Context on Vocabulary Recall of Pre-university EFL Students
1395/9/4
-
۵۰ بار
۳
The Introductory Essay: Richard Wright's Covert Challenging of Jim Crowism and Uncle Tomism
1395/9/4
-
۵۵ بار
۴
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1395/9/4
-
۲۹۴ بار
۵
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1396/1/21
-
۵۱ بار
۶
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1396/9/15
-
۴۲ بار
۷
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1397/2/17
-
۴۸ بار
۸
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1397/9/19
-
۲۵ بار
۹
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1398/3/6
-
۱۶ بار
۱۰
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1398/5/9
-
۲۸ بار
۱۱
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1400/12/19
-
۲۲ بار
۱۲
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1402/10/13
-
۱۲ بار
۱۳
An Analysis of English and Persian Academic Written Discourses in Human Sciences: An Evolutionary Account
1395/9/4
-
۶۰ بار
۱۴
Motivational and Learning Effects of Computer-aided Procedures on Students' Reading Comprehension
1395/9/4
-
۴۳ بار
۱۵
The Role of Conceptualizable Agent in Overpassivization of English Unaccusatives in Iranian English Majors
1395/9/4
-
۴۹ بار
۱۶
Engaging Strategies in Adam Bede
1395/9/4
-
۳۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه