فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1392، جلد ۸، شماره ۱۲۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی وضعیت دانش آموزان مبتلا به فلج مغزی در مدارس استثنایی استان مازندران | 1395/9/5 | - | ۲۲۰ بار | ||
| ۲ | روش مجازی (مبتنی بر وب) رویکرد نوین روحیهی کارآفرینی برای افراد با ناتوانی جسمی - حرکتی | 1395/9/5 | - | ۱۸۷ بار | ||
| ۳ | آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی | 1395/9/5 | - | ۲۳۶ بار | ||
| ۴ | نورون های آینه ای و نقش آن درتقلید و نظریه ی ذهن در کودکان طیف اتیسم | 1395/9/5 | - | ۲۷۱ بار | ||
| ۵ | اختلال نارساخوانی بریل در دانش آموزان دارای آسیب بینایی | 1395/9/5 | - | ۲۱۱ بار | ||
| ۶ | آموزش پاسخ محور (PRT) در کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1395/9/5 | - | ۲۳۱ بار | ||
| ۷ | آشنایی با دستگاه های ورودی و خروجی رایانه ویژه آسیب دیدگان بینایی | 1395/9/5 | - | ۲۲۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||