فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۵، شماره ۱۳۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مقایسه کفایت اجتماعی دانشآموزان آسیبدیده شنوایی دارای مادران با و بدون استرس | 1395/9/5 | - | ۲۱۶ بار | ||
| ۲ | اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر راهبردهای مقابلهای در والدین کودکان کم توانذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۷۳ بار | ||
| ۳ | کاربرد آموزش ارتباط کارکردی در حوزه ناتوانیهای رشدی | 1395/9/5 | - | ۱۸۶ بار | ||
| ۴ | اثربخشی غنیسازی ارتباط بر کاهش دلزدگی زناشویی والدین کودکان آسیبدیده بینایی | 1395/9/5 | - | ۱۶۶ بار | ||
| ۵ | رابطه راهبردهای مقابلهای و سلامت عمومی با شیوه ادراک والدین دارای فرزند آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ۲۹۷ بار | ||
| ۶ | رابطه ابعاد عزتنفس، آرزوها و انتظارات دانشآموزان با آسیب جسمی | 1395/9/5 | - | ۱۹۱ بار | ||
| ۷ | بررسی اثربخشی موسیقی ملایم در حین انجام فعالیتهای حرفهای بر بهبود عملکرد شغلی، خودکارآمدی و رفتار سازشی دختران کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ۲۳۱ بار | ||
| ۸ | ناتوانی های یادگیری غیر کلامی: چگونگی تشخیص و کاهش اثرات آن | 1395/9/5 | - | ۲۱۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||