فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۴، شماره ۱۳۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | رابطه بین شیوههای فرزندپروری والدین و رفتارهای پرمخاطره دانش آموزان آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ۲۴۴ بار | ||
| ۲ | مقایسه تحولی نظریه ذهن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | 1395/9/5 | - | ۲۰۰ بار | ||
| ۳ | نیازسنجی پیشحرفهای برای دانشآموزان کمتوانذهنی | 1395/9/5 | - | ۲۰۲ بار | ||
| ۴ | مقایسه میزان رضایت از زندگی دانشآموزان با و بدون آسیب بینایی | 1395/9/5 | - | ۱۹۳ بار | ||
| ۵ | نقش جو سازمانی و رضایت زناشویی در سلامت عمومی معلمان مدارس استثنایی | 1395/9/5 | - | ۱۸۷ بار | ||
| ۶ | مبانی فلسفی برای تربیت دینی افراد کم توان ذهنی بر اساس فلسفه ملاصدرا | 1395/9/5 | - | ۱۷۹ بار | ||
| ۷ | چگونگی تأثیر کمبود ویژگی های زبانی کودکان با اختلال های طیف اتیسم بر تعامل اجتماعی آن ها در اواسط دوران کودکی و راهبردهای مداخله | 1395/9/5 | - | ۱۸۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||