فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1391، جلد ۱، شماره ۱۰۹ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر روش یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۶۰ بار | ||
| ۲ | اختلال دلبستگی در کودکان کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ۲۰۰ بار | ||
| ۳ | آموزش مستقیم و کاربرد آن در حوزه ناتوانی های یادگیری | 1395/9/5 | - | ۱۹۲ بار | ||
| ۴ | رفتارهای انطباقی در افراد با ناتوانی ذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۹۵ بار | ||
| ۵ | ملاک های تشخیصی اختلالات یادگیری در مقیاس هوشی تجدید نظر شده وکسلر کودکان | 1395/9/5 | - | ۲۰۶ بار | ||
| ۶ | بازی های رایانه ای و نقش آن در آموزش و یادگیری دانش آموزان کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ۲۳۴ بار | ||
| ۷ | راهبردهایی برای طراحی نرم افزار تحرک و جهت یابی برای کودکان نابینا | 1395/9/5 | - | ۱۷۶ بار | ||
| ۸ | سوادآموزی و افراد دارای ناتوانی های رشدی: علل و شیوه ها | 1395/9/5 | - | ۱۵۳ بار | ||
| ۹ | آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان با نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر | 1395/9/5 | - | ۱۶۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||