این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
فهرست مقالات
مدیریت فناوری اطلاعات
، 1391، جلد ۴، شماره ۱۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات معماری سازمانی در شرکتهای منتخب ایرانی: پژوهشی ترکیبی
1395/9/8
-
۵۰ بار
۲
ارائهی مدلی برای بررسی تأثیر فناوریاطلاعات بر کیفیتعملکرد سازمانهای تولیدی: (پیمایشی دربارهی شرکتهای خودروسازی سایپا و ایران خودرو)
1395/9/8
-
۳۶ بار
۳
تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگیهای خدمت بر پایه بخشبندی مشتریان با رویکرد دادهکاوی (پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد)
1395/9/8
-
۳۱ بار
۴
بررسی تأثیر امنیت ادراکشده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی دربارهی بانک صادرات شهر سمنان)
1395/9/8
-
۳۱ بار
۵
بررسی تأثیر امنیت ادراکشده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی دربارهی بانک صادرات شهر سمنان)
1397/2/18
-
۲۱ بار
۶
بررسی تأثیر امنیت ادراکشده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی دربارهی بانک صادرات شهر سمنان)
1397/9/19
-
۳۱ بار
۷
بررسی تأثیر امنیت ادراکشده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی دربارهی بانک صادرات شهر سمنان)
1398/3/6
-
۲۶ بار
۸
بررسی تأثیر امنیت ادراکشده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی دربارهی بانک صادرات شهر سمنان)
1398/5/9
-
۲۰ بار
۹
بررسی تأثیر امنیت ادراکشده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی دربارهی بانک صادرات شهر سمنان)
1401/12/4
-
۲۳ بار
۱۰
بررسی تأثیر امنیت ادراکشده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی دربارهی بانک صادرات شهر سمنان)
1402/9/11
-
۲۵ بار
۱۱
تبیین عوامل مؤثر بر موفقیت سیستمهای اطلاعاتی: با تأکید بر نقش عوامل سازمانی و یادگیری سازمانی (مطالعهی موردی سازمان صنایع و معادن استان اصفهان)
1395/9/8
-
۲۹ بار
۱۲
ارائهی مدل ساختاری تفسیری دستیابی به چابکی از طریق فناوریاطلاعات در سازمانهای تولیدی
1395/9/8
-
۳۷ بار
۱۳
ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائه دهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی
1395/9/8
-
۳۰ بار
۱۴
ارائهی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
1395/9/8
-
۳۰ بار
۱۵
ارائهی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
1397/2/18
-
۲۵ بار
۱۶
ارائهی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
1397/9/19
-
۳۱ بار
۱۷
ارائهی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
1398/3/6
-
۲۶ بار
۱۸
ارائهی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
1398/5/9
-
۲۸ بار
۱۹
ارائهی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
1401/12/4
-
۲۰ بار
۲۰
ارائهی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
1402/9/11
-
۱۹ بار
۲۱
انتخاب مدل کسبوکار مناسب برای بنگاههای اقتصادی فعال در حوزهی اینترنت همراه در ایران با استفاده از رویکرد تجزیهوتحلیل سلسلهمراتبی
1395/9/8
-
۳۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه