این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


مدیریت فناوری اطلاعات، 1391، جلد ۴، شماره ۱۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات معماری سازمانی در شرکت‌های منتخب ایرانی: پژوهشی ترکیبی 1395/9/8 - Get XML Data ۵۰ بار
۲ ارائه‌ی مدلی برای بررسی تأثیر فناوری‌اطلاعات بر کیفیت‌عملکرد سازمان‌های تولیدی: (پیمایشی درباره‌ی شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۶ بار
۳ تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگی‌های خدمت بر پایه بخش‌‌بندی مشتریان با رویکرد داده‌کاوی (پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۱ بار
۴ بررسی تأثیر امنیت ادراک‌شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره‌ی بانک صادرات شهر سمنان) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۱ بار
۵ بررسی تأثیر امنیت ادراک‌شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره‌ی بانک صادرات شهر سمنان) 1397/2/18 - Get XML Data ۲۱ بار
۶ بررسی تأثیر امنیت ادراک‌شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره‌ی بانک صادرات شهر سمنان) 1397/9/19 - Get XML Data ۳۱ بار
۷ بررسی تأثیر امنیت ادراک‌شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره‌ی بانک صادرات شهر سمنان) 1398/3/6 - Get XML Data ۲۶ بار
۸ بررسی تأثیر امنیت ادراک‌شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره‌ی بانک صادرات شهر سمنان) 1398/5/9 - Get XML Data ۲۰ بار
۹ بررسی تأثیر امنیت ادراک‌شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره‌ی بانک صادرات شهر سمنان) 1401/12/4 - Get XML Data ۲۳ بار
۱۰ بررسی تأثیر امنیت ادراک‌شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره‌ی بانک صادرات شهر سمنان) 1402/9/11 - Get XML Data ۲۵ بار
۱۱ تبیین عوامل مؤثر بر موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی: با تأکید بر نقش عوامل سازمانی و یادگیری سازمانی (‌مطالعه‌ی موردی سازمان صنایع و معادن استان اصفهان) 1395/9/8 - Get XML Data ۲۹ بار
۱۲ ارائه‌ی مدل ساختاری تفسیری دستیابی به چابکی از طریق فناوری‌اطلاعات در سازما‌ن‌های تولیدی 1395/9/8 - Get XML Data ۳۷ بار
۱۳ ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمان‌های ارائه دهنده‌ی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی 1395/9/8 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۴ ارائه‌ی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی 1395/9/8 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۵ ارائه‌ی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی 1397/2/18 - Get XML Data ۲۵ بار
۱۶ ارائه‌ی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی 1397/9/19 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۷ ارائه‌ی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی 1398/3/6 - Get XML Data ۲۶ بار
۱۸ ارائه‌ی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی 1398/5/9 - Get XML Data ۲۸ بار
۱۹ ارائه‌ی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی 1401/12/4 - Get XML Data ۲۰ بار
۲۰ ارائه‌ی مدلی از عوامل مؤثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی 1402/9/11 - Get XML Data ۱۹ بار
۲۱ انتخاب مدل کسب‌و‌کار مناسب برای بنگاه‌های اقتصادی فعال در حوزه‌ی اینترنت همراه در ایران با استفاده از رویکرد تجزیه‌وتحلیل سلسله‌مراتبی 1395/9/8 - Get XML Data ۳۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه