این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
فهرست مقالات
مدیریت فناوری اطلاعات
، 1390، جلد ۳، شماره ۹
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1395/9/8
-
۳۸ بار
۲
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1397/2/18
-
۳۴ بار
۳
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1397/9/19
-
۲۷ بار
۴
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1398/3/6
-
۲۷ بار
۵
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1398/5/9
-
۲۲ بار
۶
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1401/12/4
-
۱۷ بار
۷
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1402/9/11
-
۲۱ بار
۸
سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر ریسک پروژههای فناوری اطلاعات در بانک ملت استان بوشهربا استفاده از تکنیک دیمتل فازی
1395/9/8
-
۳۰ بار
۹
تأثیر توانایی جذب و فرهنگ سازمانی بر موفقیت اجرای IS در شرکتهای تولیدی قطعات خودروی استان گیلان
1395/9/8
-
۳۶ بار
۱۰
بررسی تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات بر عملکرد عملیاتی و عملکرد استراتژیک واحد مدیریت منابع انسانی در شرکتهای خودروساز و قطعهساز تهران
1395/9/8
-
۳۱ بار
۱۱
مقایسه میا ن فرهنگی میزان تعامل در وبگاههای شرکتهای تأمینکننده اینترنت (ISPs) در دو کشور ایران و مالزی
1395/9/8
-
۳۳ بار
۱۲
ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخور مشتریان در رویکرد مدیریت دانش مشتری
1395/9/8
-
۳۳ بار
۱۳
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1395/9/8
-
۳۶ بار
۱۴
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1397/2/18
-
۲۱ بار
۱۵
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1397/9/19
-
۲۱ بار
۱۶
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1398/3/6
-
۲۰ بار
۱۷
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1398/5/9
-
۲۱ بار
۱۸
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1401/12/4
-
۲۷ بار
۱۹
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1402/9/11
-
۲۲ بار
۲۰
ارائه چارچوبی مفهومی برای نوعشناسی دانش مشتری: یک مطالعه موردی
1395/9/8
-
۲۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه