این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


مدیریت و توسعه ورزش، 1395، جلد ۵، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران 1395/9/8 - Get XML Data ۳۴ بار
۲ مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان 1395/9/8 - Get XML Data ۲۹ بار
۳ شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران 1395/9/8 - Get XML Data ۲۹ بار
۴ بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی 1395/9/8 - Get XML Data ۳۱ بار
۵ حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله 1395/9/8 - Get XML Data ۳۵ بار
۶ تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای 1395/9/8 - Get XML Data ۳۷ بار
۷ شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP 1395/9/8 - Get XML Data ۳۳ بار
۸ شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری 1395/9/8 - Get XML Data ۳۰ بار
۹ طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات 1395/9/8 - Get XML Data ۴۰ بار
۱۰ مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت 1395/9/8 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۱ رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس 1395/9/8 - Get XML Data ۲۹ بار
۱۲ مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال 1395/9/8 - Get XML Data ۳۴ بار
۱۳ مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) 1395/9/8 - Get XML Data ۲۲۵ بار
۱۴ بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان 1395/9/8 - Get XML Data ۳۲ بار
۱۵ چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان 1395/9/8 - Get XML Data ۳۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه