این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 2 دی 1404
فهرست مقالات
مدیریت و توسعه ورزش
، 1395، جلد ۵، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران
1395/9/8
-
۳۴ بار
۲
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان
1395/9/8
-
۲۹ بار
۳
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران
1395/9/8
-
۲۹ بار
۴
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی
1395/9/8
-
۳۱ بار
۵
حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله
1395/9/8
-
۳۵ بار
۶
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای
1395/9/8
-
۳۷ بار
۷
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP
1395/9/8
-
۳۳ بار
۸
شخصیت برند تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری
1395/9/8
-
۳۰ بار
۹
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات
1395/9/8
-
۴۰ بار
۱۰
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت
1395/9/8
-
۳۱ بار
۱۱
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس
1395/9/8
-
۲۹ بار
۱۲
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال
1395/9/8
-
۳۴ بار
۱۳
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس)
1395/9/8
-
۲۲۵ بار
۱۴
بررسی رابطه بین ارزش ادراکشده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان
1395/9/8
-
۳۲ بار
۱۵
چالشهای توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان
1395/9/8
-
۳۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه