فهرست مقالات
| مطالعات آموزش و یادگیری، 1394، جلد ۷، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند از منظر ارزشیابی | 1396/1/22 | - | ۳۴ بار | ||
| ۲ | پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی | 1396/1/22 | - | ۳۰ بار | ||
| ۳ | مطالعه ی کیفی نیازها و روشهای توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس | 1396/1/22 | - | ۲۹ بار | ||
| ۴ | تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر با کمتوانی ذهنی | 1396/1/22 | - | ۳۰ بار | ||
| ۵ | تحلیل مشخصه های روان سنجی فهرست مشغولیت تحصیلی در دانشجویان ایرانی | 1396/1/22 | - | ۳۲ بار | ||
| ۶ | تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل | 1396/1/22 | - | ۳۰ بار | ||
| ۷ | مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان | 1396/1/22 | - | ۳۰ بار | ||
| ۸ | بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی | 1396/1/22 | - | ۳۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||