فهرست مقالات
| مطالعات آموزش و یادگیری، 1394، جلد ۷، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی | 1396/1/22 | - | ۳۳ بار | ||
| ۲ | پیشبینی ابعاد خودکارآمدی بر اساس الگوی ارتباطات خانوادگی و ساختار کلاس | 1396/1/22 | - | ۳۲ بار | ||
| ۳ | بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان | 1396/1/22 | - | ۳۱ بار | ||
| ۴ | پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های شناختی تفکر با واسطه گری مؤلفه های هدف گرایی در دانشجویان | 1396/1/22 | - | ۳۳ بار | ||
| ۵ | مفهوم پردازی هویت حرفه ای اعضای هیات علمی؛ ارائه یک مدل کیفی | 1396/1/22 | - | ۳۱ بار | ||
| ۶ | بررسی ساختار عاملی تاییدی مقیاس اضطراب ریاضیات-فرم ایرانی | 1396/1/22 | - | ۳۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||