فهرست مقالات
| مطالعات آموزش و یادگیری، 1393، جلد ۶، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی | 1396/1/22 | - | ۳۳ بار | ||
| ۲ | مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی | 1396/1/22 | - | ۳۶ بار | ||
| ۳ | رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه | 1396/1/22 | - | ۳۸ بار | ||
| ۴ | مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت | 1396/1/22 | - | ۳۴ بار | ||
| ۵ | ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها | 1396/1/22 | - | ۳۷ بار | ||
| ۶ | رابطهی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان | 1396/1/22 | - | ۳۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||