فهرست مقالات
| مطالعات آموزش و یادگیری، 1391، جلد ۴، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت | 1396/1/22 | - | ۲۶ بار | ||
| ۲ | سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی | 1396/1/22 | - | ۲۸ بار | ||
| ۳ | بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی | 1396/1/22 | - | ۲۷ بار | ||
| ۴ | تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی | 1396/1/22 | - | ۲۹ بار | ||
| ۵ | نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه | 1396/1/22 | - | ۲۹ بار | ||
| ۶ | مقایسهی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی | 1396/1/22 | - | ۲۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||