فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1394، جلد ۵، شماره ۱۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | خصوصیات روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه شادکامی آکسفورد در دانشجویان | 1395/9/8 | - | ۴۶ بار | ||
| ۲ | میزان اتّکاپذیری نمرههای ارزیابی دانشجویان کارشناسی از عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی | 1395/9/8 | - | ۳۶ بار | ||
| ۳ | بررسی میزان همخوانی نتایج راهبردهای مختلف ارزشیابی تدریس استادان | 1395/9/8 | - | ۳۱ بار | ||
| ۴ | اعتباریابی ابزار سنجش استعداد کاری دانشجویان: تعیین پایایی و روایی سازه | 1395/9/8 | - | ۴۴ بار | ||
| ۵ | الگویی برای تضمین کیفیت دوره آموزشی رشته مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد | 1395/9/8 | - | ۴۷ بار | ||
| ۶ | تحلیل ادراک و تجربه زیسته معلمان ابتدایی از دلایل ناکارآمدی برنامه ارزشیابی توصیفی ـ کیفی: مطالعه به روش پدیدارشناسی | 1395/9/8 | - | ۴۱ بار | ||
| ۷ | نقش عدالت سازمانی ادراک شده بر درگیری شغلی با آزمون میانجیگری هویت سازمانی | 1395/9/8 | - | ۴۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||