فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1394، جلد ۵، شماره ۱۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه عدم تعادل تلاش- پاداش (ERIQ) در بین معلمان | 1395/9/8 | - | ۵۵ بار | ||
| ۲ | رابطه بین جهتگیریهای هدف پیشرفت و بهزیستی تحصیلی: الگوی اثرات میانجیگر هیجانات پیشرفت | 1395/9/8 | - | ۳۲ بار | ||
| ۳ | بررسی مثلثیسازی تجانس بین نیاز دانشجویان مقطع دکتری به مهارتهای زبان انگلیسی و مهارتهای زبانی اندازهگیری شده در بخش زبان عمومی آزمون دکتری | 1395/9/8 | - | ۴۱ بار | ||
| ۴ | ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ادراک دانشآموزان از محیط یادگیری سازندهگرای اجتماعی | 1395/9/8 | - | ۲۵ بار | ||
| ۵ | ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ بر اساس مدل سروکوآل از دیدگاه دانشجویان | 1395/9/8 | - | ۴۸ بار | ||
| ۶ | ارائه الگوی ساختاری از روابط اهداف پیشرفت، نگرش به سرقت علمی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان | 1395/9/8 | - | ۴۰ بار | ||
| ۷ | بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس خودکارآمدی انضباطی (DES) در معلمان مدارس | 1395/9/8 | - | ۲۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||