فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1394، جلد ۵، شماره ۱۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مقایسه تأثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی دیک و کری و الگوی طراحی آموزشی بایبی بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان | 1395/9/8 | - | ۳۶ بار | ||
| ۲ | واکاوی عناصر مؤثر بر تضمین کیفیت رشته مدیریت آموزشی با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون | 1395/9/8 | - | ۳۷ بار | ||
| ۳ | عارضهیابی رویکرد میانرشتهای در آموزش عالی کشاورزی: مورد ترویج و آموزش کشاورزی | 1395/9/8 | - | ۴۸ بار | ||
| ۴ | ارزیابی کیفیت برنامههای آموزشی دانشگاه پیام نور قم بر اساس الگوی (NADE-TDEC) | 1395/9/8 | - | ۲۸ بار | ||
| ۵ | تأثیر سرمایه اجتماعی و مسئولیتپذیری اجتماعی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه) | 1395/9/8 | - | ۴۷ بار | ||
| ۶ | طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری با در نظر گرفتن امنیت آزمون | 1395/9/8 | - | ۲۶ بار | ||
| ۷ | طراحی اهداف و محتوای چند درس اختیاری در فناوری نانو در مقطع کارشناسی برای دانشکده های فنی- مهندسی و علوم پایه | 1395/9/8 | - | ۵۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||