فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1392، جلد ۳، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مدلهای چند سطحی در علوم انسانی: مطالعه موردی داوطلبان آزمون سراسری | 1395/9/8 | - | ۵۶ بار | ||
| ۲ | ارزشیابی فرآیندها و عوامل درونی گروه آموزشی: مطالعه موردی گروه آموزشی ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا | 1395/9/8 | - | ۳۴ بار | ||
| ۳ | شناسایی دیدگاه اعضای هیأت علمی مراکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان در خصوص مؤلفههای نظام برنامهریزی درسی | 1395/9/8 | - | ۴۳ بار | ||
| ۴ | وزندهی بهینه به سؤالها و خرده آزمونهای ورودی برای ساخت نمره کل ترکیبی | 1395/9/8 | - | ۴۶ بار | ||
| ۵ | تأملی بر مبانی نظری، مفاهیم و مدلهای اعتماد نهادی (سازمانی) | 1395/9/8 | - | ۳۸ بار | ||
| ۶ | نقش رهبری خدمتگزار در ارتقای اعتماد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی | 1395/9/8 | - | ۲۹ بار | ||
| ۷ | بررسی اثربخشی طرحهای ارزیابی درونی اجرا شده در گروههای آموزشی دانشگاه شیراز | 1395/9/8 | - | ۳۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||