فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1392، جلد ۳، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی ساختار عاملی جهتگیریهای هدفی پیشرفت دانشجویان با تأکید بر جهتگیری دینی | 1395/9/8 | - | ۳۴ بار | ||
| ۲ | بررسی کیفیت برنامههای درسی بر مبنای نتایج ارزیابی درونی (مورد: گروههای آموزشی علوم انسانی) | 1395/9/8 | - | ۳۱ بار | ||
| ۳ | محاسبه ضریب همکاری در گروههای آموزشی دانشگاه کردستان و بررسی عوامل مرتبط با آن | 1395/9/8 | - | ۳۵ بار | ||
| ۴ | ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۹۰ | 1395/9/8 | - | ۳۸ بار | ||
| ۵ | تحلیل سازوکار ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی: مطالعه موردی دانشگاه علامه طباطبائی | 1395/9/8 | - | ۳۸ بار | ||
| ۶ | رابطه هوش سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی اعضای هیأت علمی: نمونه موردی دانشگاههای منتخب شهرکرد | 1395/9/8 | - | ۵۲ بار | ||
| ۷ | طراحی سازمان ملی ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین آموزش عالی | 1395/9/8 | - | ۳۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||