فهرست مقالات
| پژوهش ادبیات معاصر جهان، 1386، جلد ۱۲، شماره ۴۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مقایسه معلمان قوی و ضعیف از نظر کمیت و نوع سؤالات و تصحیح خطای زبانآموزان | 1396/7/25 | - | ۳۰ بار | ||
| ۲ | رشد خوشهای ویژگیهای نحوی گزینه فاعل اجباری در فراگیری زبان دوم | 1396/7/25 | - | ۳۰ بار | ||
| ۳ | بهکارگیری روشهای فعالیت محور در آموزش زبان | 1396/7/25 | - | ۳۲ بار | ||
| ۴ | همانندیهای نوشتاری و یادگیری واژگان تأثیر ایجاد آگاهی از همانندیهای نوشتاری درون زبانی واژگانی در درک و تولید واژگان زبان دوم | 1396/7/25 | - | ۳۷ بار | ||
| ۵ | بررسی رابطه بین انگیزه و راهبردهای یادگیری زبان | 1396/7/25 | - | ۴۰ بار | ||
| ۶ | نمادهای متنی نوع متن و درک مطلب | 1396/7/25 | - | ۴۰ بار | ||
| ۷ | عرف و سنتهای اجتماعی در تقابل با شخصیت فردی در رمان اول لوئیجی پیراندللو (مطرود) | 1396/7/25 | - | ۳۲ بار | ||
| ۸ | تأثیر شناخت ساختار «بند» در درک متون انگلیسی دانشگاهی | 1396/7/25 | - | ۳۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||