فهرست مقالات
| پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، 1395، جلد ۱۶، شماره ۳۸ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | متن اجتماعی و آموزش زبانها | 1395/9/10 | - | ۴۲ بار | ||
| ۲ | بررسی و نقد کتاب خواندن متون ساده | 1395/9/10 | - | ۴۳ بار | ||
| ۳ | بررسی و نقد کتاب تاریخ ادبیات فرانسه: قرن نوزدهم | 1395/9/10 | - | ۴۵ بار | ||
| ۴ | خوانشی از یک «بازخوانی» بررسی و نقد کتاب نقد و نظریههای ادبی | 1395/9/10 | - | ۴۹ بار | ||
| ۵ | بررسی و نقد کتاب پژوهشی در هزار توی رمان نو | 1395/9/10 | - | ۵۱ بار | ||
| ۶ | بررسی و نقد کتاب راهبردهای یادگیری Les stratégies d’apprentissage | 1395/9/10 | - | ۷۰ بار | ||
| ۷ | معرفی و نقد کتاب مقدمهای بر ترجمهشناسی | 1395/9/10 | - | ۵۲ بار | ||
| ۸ | بررسی و نقد کتاب مقدمهای بر ترجمهشناسی | 1397/2/18 | - | ۳۸ بار | ||
| ۹ | بررسی و نقد کتاب Le Point sur l’approche communicative و ترجمۀ فارسی آن با عنوان رویکرد ارتباطی در آموزش زبان | 1395/9/10 | - | ۴۴ بار | ||
| ۱۰ | پسامدرنیسم و بارت دو درآمد، یک پرونده | 1395/9/10 | - | ۴۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||