این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، 1390، جلد ۱۱، شماره ۲۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ضرورت‌ها و راه‌کارهای ترجمه متون تاریخی عثمانی به فارسی 1395/9/10 - Get XML Data ۵۸ بار
۲ ضرورت‌ها و راه‌کارهای ترجمه متون تاریخی عثمانی به فارسی 1397/2/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۳ ضرورت‌ها و راه‌کارهای ترجمه متون تاریخی عثمانی به فارسی 1397/9/19 - Get XML Data ۳۶ بار
۴ ضرورت‌ها و راه‌کارهای ترجمه متون تاریخی عثمانی به فارسی 1398/3/5 - Get XML Data ۲۷ بار
۵ ضرورت‌ها و راه‌کارهای ترجمه متون تاریخی عثمانی به فارسی 1398/5/9 - Get XML Data ۴۳ بار
۶ ضرورت‌ها و راه‌کارهای ترجمه متون تاریخی عثمانی به فارسی 1401/2/15 - Get XML Data ۲۷ بار
۷ ضرورت‌ها و راه‌کارهای ترجمه متون تاریخی عثمانی به فارسی 1402/9/2 - Get XML Data ۱۷ بار
۸ ترجمه‌ متون و تعامل معرفتی تاریخ 1395/9/10 - Get XML Data ۴۰ بار
۹ نام‌های عَلَم در ترجمۀ متون تاریخی 1395/9/10 - Get XML Data ۴۷ بار
۱۰ اهمیت و ضرورت ترجمه متون تاریخی عثمانی به زبان فارسی (مطالعه موردی تاریخ عثمان‌پاشا) 1395/9/10 - Get XML Data ۵۳ بار
۱۱ اهمیت و ضرورت ترجمه متون تاریخی عثمانی به زبان فارسی (مطالعه موردی تاریخ عثمان‌پاشا) 1397/2/18 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۲ اهمیت و ضرورت ترجمه متون تاریخی عثمانی به زبان فارسی (مطالعه موردی تاریخ عثمان‌پاشا) 1397/9/19 - Get XML Data ۳۹ بار
۱۳ اهمیت و ضرورت ترجمه متون تاریخی عثمانی به زبان فارسی (مطالعه موردی تاریخ عثمان‌پاشا) 1398/3/5 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۴ اهمیت و ضرورت ترجمه متون تاریخی عثمانی به زبان فارسی (مطالعه موردی تاریخ عثمان‌پاشا) 1398/5/9 - Get XML Data ۳۸ بار
۱۵ اهمیت و ضرورت ترجمه متون تاریخی عثمانی به زبان فارسی (مطالعه موردی تاریخ عثمان‌پاشا) 1401/2/15 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۶ اهمیت و ضرورت ترجمه متون تاریخی عثمانی به زبان فارسی (مطالعه موردی تاریخ عثمان‌پاشا) 1402/9/2 - Get XML Data ۱۹ بار
۱۷ اهمیت تاریخی و نقد ترجمه مجمع‌الخواص 1395/9/10 - Get XML Data ۶۱ بار
۱۸ نقد و ارز‌یابی محتوای کتاب درسی تاریخ‌شناسی دوره پیش‌دانشگاهی با تأکید بر برنامه درسی 1395/9/10 - Get XML Data ۵۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه