این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


کاوش های مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۶، شماره ۱۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران 1395/9/10 - Get XML Data ۲۷ بار
۲ بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی 1395/9/10 - Get XML Data ۲۷ بار
۳ الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی 1395/9/10 - Get XML Data ۳۴ بار
۴ ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد 1395/9/10 - Get XML Data ۲۹ بار
۵ بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) 1395/9/10 - Get XML Data ۳۴ بار
۶ اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی 1395/9/10 - Get XML Data ۲۸ بار
۷ طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان 1395/9/10 - Get XML Data ۳۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه