این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


کاوش های مدیریت بازرگانی، 1391، جلد ۴، شماره ۷
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) 1395/9/10 - Get XML Data ۲۶ بار
۲ تبیین و ارزیابی مدل رابطه دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی 1395/9/10 - Get XML Data ۲۲ بار
۳ تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار 1395/9/10 - Get XML Data ۲۵ بار
۴ تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی 1395/9/10 - Get XML Data ۲۵ بار
۵ طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران 1395/9/10 - Get XML Data ۲۳ بار
۶ مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامین‌کننده، چند محصوله، و چند دوره‌ای در شرایط وجود تخفیف افزایشی 1395/9/10 - Get XML Data ۲۴ بار
۷ مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام 1395/9/10 - Get XML Data ۲۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه