فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1395، جلد ۶، شماره ۱۶ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | شیوهها و موانع ارائه بازخورد معلمان به دانشآموزان در برنامه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدرسههای ابتدایی استان البرز) | 1395/11/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۲ | آسیبشناسی اجرای آزمون الکترونیکی در دانشگاه پیام نور | 1395/11/29 | - | ۲۵ بار | ||
| ۳ | ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل هدپرف | 1395/11/29 | - | ۲۸ بار | ||
| ۴ | خصوصیات روانسنجی مقیاس تعاملات همسالان (مورد مطالعه: مدرسههای ابتدایی پسرانه شهر سمنان) | 1395/11/29 | - | ۴۱ بار | ||
| ۵ | ارزیابی عملکرد: راهی بهسوی تعالی نظام آموزش عالی(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید) | 1395/11/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۶ | مؤلفهها و نشانگرهای همکاریهای علمی پژوهشگران: طراحی و تعیین ساختار عاملی | 1395/11/29 | - | ۲۶ بار | ||
| ۷ | بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس درگیری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشآموزان شهر کرج) | 1395/11/29 | - | ۲۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||