فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1395، جلد ۶، شماره ۱۴۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی آموزش مهارتهای خودنظارتی توجه بر افزایش توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن | 1395/12/11 | - | ۲۰۰ بار | ||
| ۲ | تاثیر یک دوره تمرینات منتخب بر تعادل کودکان دارای آسیب شنوایی | 1395/12/11 | - | ۲۱۷ بار | ||
| ۳ | اثربخشی آموزش مبتنیبر رایانه در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر با کمتوانیذهنی | 1395/12/11 | - | ۲۳۷ بار | ||
| ۴ | آمادگی جسمی و فعالیت بدنی مرتبط با سلامت افراد با نشانگان داون | 1395/12/11 | - | ۲۰۶ بار | ||
| ۵ | رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات با خودکارآمدی رایانهای در آموزگاران مدارس استثنایی | 1395/12/11 | - | ۲۷۰ بار | ||
| ۶ | افزایش وضوح گفتار در کودک مبتلا به فلجمغزی: گزارش موردی | 1395/12/11 | - | ۲۶۴ بار | ||
| ۷ | انتخاب رویکرد ارتباطی مناسب برای کودک کمشنوا | 1395/12/11 | - | ۱۹۹ بار | ||
| ۸ | کاربست واژگان پایه برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1395/12/11 | - | ۲۰۷ بار | ||
| ۹ | فراگیرسازی معکوس برای دانشآموزان با ناتوانی | 1395/12/11 | - | ۲۶۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||