این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1395، جلد ۶، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ مفهوم پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش 1396/1/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۲ طراحی و آزمون مدل انتخاب مولفه های بخش بندی بازار بین المللی (مطالعه موردی بازار بین المللی بنزین) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۲ بار
۳ مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب وکارهای خلاق هنری (مورد مطالعه: صنایع خلاق 1396/1/18 - Get XML Data ۴۴ بار
۴ ارائه مدل توسعه یافته تاثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت گذاری کالا و خدمات 1396/1/18 - Get XML Data ۲۸ بار
۵ تحلیل کلان‌روندهای مؤثر بر آینده بازار صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل ساختاری/ تحلیل تأثیر متقابل (بر گذر) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۶ بررسی تاثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید از طریق متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۷ شناسایی قابلیت‌های بازاریابی برون‌گرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیل‌گری ساختار مشتری‌بنیاد 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۸ بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده 1396/1/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۹ بررسی نحوه ی شکل گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط) 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۱۰ تاثیر طرز فکر مصرف کنندگان بر استراتژی های کپی کت 1396/1/18 - Get XML Data ۲۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه