این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1395، جلد ۶، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام 1396/1/18 - Get XML Data ۳۲ بار
۲ بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد) 1396/1/18 - Get XML Data ۴۷ بار
۳ تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری 1396/1/18 - Get XML Data ۶۲ بار
۴ بخش‌بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۵ بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۶ بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۵ بار
۷ بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۸ طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید) 1396/1/18 - Get XML Data ۴۵ بار
۹ پیش‌بینی ورشکستگی مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از ANN ، ANFIS ،LOGIT 1396/1/18 - Get XML Data ۴۵ بار
۱۰ ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۱۱ تدوین مدل رفتار هوادار در حمایت گری ورزشی 1396/1/18 - Get XML Data ۴۷ بار
۱۲ جـایـگـاه‌یـابـی برند هتـل‌های پنـج ستـاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه