این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1395، جلد ۶، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام
1396/1/18
-
۳۲ بار
۲
بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستاره شهر مشهد)
1396/1/18
-
۴۷ بار
۳
تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری
1396/1/18
-
۶۲ بار
۴
بخشبندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO)
1396/1/18
-
۳۳ بار
۵
بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)
1396/1/18
-
۳۴ بار
۶
بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل)
1396/1/18
-
۳۵ بار
۷
بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی
1396/1/18
-
۳۱ بار
۸
طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید)
1396/1/18
-
۴۵ بار
۹
پیشبینی ورشکستگی مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از ANN ، ANFIS ،LOGIT
1396/1/18
-
۴۵ بار
۱۰
ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
1396/1/18
-
۳۴ بار
۱۱
تدوین مدل رفتار هوادار در حمایت گری ورزشی
1396/1/18
-
۴۷ بار
۱۲
جـایـگـاهیـابـی برند هتـلهای پنـج ستـاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی
1396/1/18
-
۳۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه