این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1395، جلد ۶، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
مطالعه مقایسهای الگوریتمهای خوشهبندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه
1396/1/18
-
۳۷ بار
۲
تأثیر حمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطی بر استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد زیست-محیطی کسب وکارهای صنعتی در ایران
1396/1/18
-
۳۵ بار
۳
خوشهبندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش دادهکاوی
1396/1/18
-
۴۱ بار
۴
سنجش تأثیر ادراک مصرفکننده از قابل استفاده بودن بستهبندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرفکننده
1396/1/18
-
۳۲ بار
۵
تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند
1396/1/18
-
۳۷ بار
۶
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)
1396/1/18
-
۳۶ بار
۷
ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در میان زنان با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی
1396/1/18
-
۳۹ بار
۸
محاسبه کارایی هزینه بخش بانکی در ایران و ارزیابی اثر عملکرد بازاریابی بانکها بر آن
1396/1/18
-
۳۸ بار
۹
تأثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر عملکرد اجتماعی و واکنشهای مصرف کننده در صنایع غذایی
1396/1/18
-
۳۹ بار
۱۰
سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
1396/1/18
-
۴۲ بار
۱۱
شناسایی و طبقه بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی
1396/1/18
-
۳۷ بار
۱۲
بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی
1396/1/18
-
۵۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه