این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1394، جلد ۵، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تأثیر عزت نفس، خود ابرازی و لذت خرید بر عشق برند و حسادت برند و پیامدهای آن
1396/1/18
-
۳۱ بار
۲
ارزیابی معیارهای اعتبارسنجی توزیعکنندگان استیل در بازار ایران از منظر مشتریان
1396/1/18
-
۲۸ بار
۳
اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند
1396/1/18
-
۲۵ بار
۴
بررسی تاثیر ارتباطات مبتنی بر همکاری بر بهبود عملکرد صنایع؛ نقش تعدیلکنندگی قابلیتهای مرتبط با بازار
1396/1/18
-
۳۰ بار
۵
ارائه و آزمون مدل همسویی سیاستهای امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
1396/1/18
-
۲۸ بار
۶
ارائه و آزمون مدل همسویی سیاستهای امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
1397/2/18
-
۲۴ بار
۷
ارائه و آزمون مدل همسویی سیاستهای امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
1397/9/19
-
۲۰ بار
۸
ارائه و آزمون مدل همسویی سیاستهای امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
1398/3/6
-
۱۹ بار
۹
ارائه و آزمون مدل همسویی سیاستهای امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
1398/5/9
-
۲۱ بار
۱۰
ارائه و آزمون مدل همسویی سیاستهای امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
1401/11/29
-
۱۶ بار
۱۱
ارائه و آزمون مدل همسویی سیاستهای امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
1402/9/2
-
۱۶ بار
۱۲
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
1396/1/18
-
۳۶ بار
۱۳
بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری
1396/1/18
-
۳۰ بار
۱۴
بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای ساخت و تأمین قطعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان)
1396/1/18
-
۳۳ بار
۱۵
بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز)
1396/1/18
-
۳۳ بار
۱۶
مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویائی شناسی سیستم (مطالعه موردی : شرکت خدمات اینترنت پر سرعت)
1396/1/18
-
۲۶ بار
۱۷
طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیکهای دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی
1396/1/18
-
۲۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه