این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1394، جلد ۵، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تأثیر قابلیتهای شبکهای بر عملکرد بین المللی شرکتهای صادراتی و وارداتی
1396/1/18
-
۲۸ بار
۲
تأثیر باورهای مصرفکنندگان بر رفتار خرید آنی آنها در محیط آنلاین
1396/1/18
-
۳۱ بار
۳
تاثیر قصد تحریم بر تصمیم خرید در پرتو سبک تصمیم گیریِ مصرف کننده
1396/1/18
-
۲۹ بار
۴
بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
1396/1/18
-
۳۴ بار
۵
شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)
1396/1/18
-
۲۸ بار
۶
واکاوی نقش دانشگاه مادر و مکان در موفقیت شرکت های زایشی دانشگاهی(مورد مطالعه شرکت های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)
1396/1/18
-
۳۱ بار
۷
تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز
1396/1/18
-
۳۶ بار
۸
بررسی تاثیر کاهش قدرت خرید بر نحوه خرید و استفاده مواد شوینده و پاککننده در میان مصرفکنندگان شهر تهران
1396/1/18
-
۶۰ بار
۹
تحلیل ارزش خرده فروشی براساس ابعاد منتخب تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاههای رفاه، مجموعه سیتیسنتر (هایپراستار) و کوثر )
1396/1/18
-
۳۴ بار
۱۰
بررسی تاثیر منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر
1396/1/18
-
۲۹ بار
۱۱
پژوهشی پیرامون برندهای دوقطبی در بازار گوشی تلفن همراه ایران
1396/1/18
-
۳۴ بار
۱۲
بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعهی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
1396/1/18
-
۷۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه