این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1394، جلد ۵، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ رتبه بندی موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش دیمتل مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۲ تاثیر راحتی استفاده از خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید مجدد 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۳ الویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان براساس شاخص انعطاف پذیری استراتژیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری FANP 1396/1/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۴ تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده 1396/1/18 - Get XML Data ۳۸ بار
۵ بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان 1396/1/18 - Get XML Data ۲۶ بار
۶ شناخت محتوای انواع قراردادهای روان‌شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها 1396/1/18 - Get XML Data ۶۰ بار
۷ بررسی عوامل مؤثر بر انصاف قیمتی ادراک شده و نتایج حاصل ازآن بر اساس نظریه اِسنادی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۸ ارزیابی ارزش‌های خرید اینترنتی حساسیت قیمتی و تنوع طلبی خریداران 1396/1/18 - Get XML Data ۴۱ بار
۹ تاثیر شخصیت برند سیاسی بر مشارکت سیاسی 1396/1/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۱۰ بررسی اثر جنبه زیباشناختی بسته بندی و ابعاد آن بر قصد خرید کالا با میانجی گری ترجیح بسته بندی 1396/1/18 - Get XML Data ۴۱ بار
۱۱ ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران) 1396/1/18 - Get XML Data ۴۴ بار
۱۲ تبیین و بررسی وضعیت وب سایتهای تجارت الکترونیک در شرکت ملی گاز ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۳ مطالعه تاثیر تنوع طلبی و درگیری در قصد خرید بر نگرش مشتریان ( رضایت، وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند) 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه