این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1394، جلد ۵، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ امکان سنجی پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۲ بررسی تأثیر عوامل مدل سه‌شاخگی (۳C) بر نوآوری در شرکت‌های بیمه کشور 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۳ طراحی مدل مفهومی کارآفرینی ارزش آفرین (موج چهارم) 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۴ تخصیص بهینه بودجه‌های ارتباط با مشتری با رویکرد بهینه‌سازی استوار با هدف بیشینه‌سازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE) 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۵ بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی 1404/7/15 - Get XML Data ۲ بار
۶ ارزیابی اثر بخشی تبلیغات اینترنتی در بازارفرش ایران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۷ بررسی علل عملکرد فروشنده در برون‌سپاری سیستم‌های اطلاعات 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۸ طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۹ بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی در شرکت های بین المللی شده ایرانی 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۱۰ تأثیر آموزش هنر در رشد خلاقیت، نوآوری و ارتقاء سطح مهارت های کارآفرینی کودکان پیش دبستانی (نمونه موردی کودکان مقطع پیش دبستانی دخترانه و پسرانه مبتکر نوین آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران) 1404/7/15 - Get XML Data ۳ بار
۱۱ بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی، شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۲ رتبه بندی شرکت‌های داوطلب مشاوره بر اساس روش تلفیقی 1404/7/15 - Get XML Data ۲ بار
۱۳ بررسی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر حس‌گری و شکل‌گیری استراتژی خلاق و به موقع بازاریابی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۴ شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات کارآفرینان در بازارهای بین المللی 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۱۵ بررسی رابطه بین هوش معنوی و هیجان در دانشجویان دانشگاه پیام نور نطنز 1404/7/15 - Get XML Data ۳ بار
۱۶ بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۱۷ بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی ظرفیت نوآوری(مطالعه موردی: شرکت سایپا استان مازندران) 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۱۸ بررسی یافته‌های تجربی پیاده‌سازی بیمه الکترونیک در کشورهای پیشرفته و موانع توسعه این صنعت در شرکت‌های بیمه‌ای ایران 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۱۹ بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۹ بار
۲۰ شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس) 1404/7/15 - Get XML Data ۱ بار
۲۱ بررسی تاثیر محرک‌های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه‌های‌امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۸ بار
۲۲ طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش‌درک‌شده 1396/1/18 - Get XML Data ۳۹ بار
۲۳ توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۲۴ اولویت بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه