این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1394، جلد ۵، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
امکان سنجی پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس
1396/1/18
-
۳۱ بار
۲
بررسی تأثیر عوامل مدل سهشاخگی (۳C) بر نوآوری در شرکتهای بیمه کشور
1404/7/15
-
۱ بار
۳
طراحی مدل مفهومی کارآفرینی ارزش آفرین (موج چهارم)
1404/7/15
-
۱ بار
۴
تخصیص بهینه بودجههای ارتباط با مشتری با رویکرد بهینهسازی استوار با هدف بیشینهسازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)
1396/1/18
-
۲۹ بار
۵
بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی
1404/7/15
-
۲ بار
۶
ارزیابی اثر بخشی تبلیغات اینترنتی در بازارفرش ایران
1396/1/18
-
۳۰ بار
۷
بررسی علل عملکرد فروشنده در برونسپاری سیستمهای اطلاعات
1404/7/15
-
۱ بار
۸
طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
1396/1/18
-
۳۴ بار
۹
بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی در شرکت های بین المللی شده ایرانی
1404/7/15
-
۱ بار
۱۰
تأثیر آموزش هنر در رشد خلاقیت، نوآوری و ارتقاء سطح مهارت های کارآفرینی کودکان پیش دبستانی (نمونه موردی کودکان مقطع پیش دبستانی دخترانه و پسرانه مبتکر نوین آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران)
1404/7/15
-
۳ بار
۱۱
بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی، شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب
1396/1/18
-
۳۰ بار
۱۲
رتبه بندی شرکتهای داوطلب مشاوره بر اساس روش تلفیقی
1404/7/15
-
۲ بار
۱۳
بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر حسگری و شکلگیری استراتژی خلاق و به موقع بازاریابی
1396/1/18
-
۳۰ بار
۱۴
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات کارآفرینان در بازارهای بین المللی
1404/7/15
-
۱ بار
۱۵
بررسی رابطه بین هوش معنوی و هیجان در دانشجویان دانشگاه پیام نور نطنز
1404/7/15
-
۳ بار
۱۶
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران)
1396/1/18
-
۳۴ بار
۱۷
بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی ظرفیت نوآوری(مطالعه موردی: شرکت سایپا استان مازندران)
1404/7/15
-
۱ بار
۱۸
بررسی یافتههای تجربی پیادهسازی بیمه الکترونیک در کشورهای پیشرفته و موانع توسعه این صنعت در شرکتهای بیمهای ایران
1404/7/15
-
۱ بار
۱۹
بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای ایران
1396/1/18
-
۳۹ بار
۲۰
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس)
1404/7/15
-
۱ بار
۲۱
بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاههایامیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)
1396/1/18
-
۳۸ بار
۲۲
طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزشدرکشده
1396/1/18
-
۳۹ بار
۲۳
توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی
1396/1/18
-
۳۴ بار
۲۴
اولویت بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله
1396/1/18
-
۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه