این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1393، جلد ۴، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۲ مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۳ تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۴ بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارت‌های بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها 1396/1/18 - Get XML Data ۲۸ بار
۵ طراحی الگوی تبیین عوامل موثر بر موفقیت بیمه الکترونیک در صنعت بیمۀ ایران با نگاه یکپارچه به پذیرش فناوری توسط بیمه گذاران و آمادگی الکترونیک بیمه گران 1396/1/18 - Get XML Data ۲۸ بار
۶ بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک) 1396/1/18 - Get XML Data ۲۵ بار
۷ تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان 1396/1/18 - Get XML Data ۴۶ بار
۸ مدلسازی تاثیرات تصویر مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات 1396/1/18 - Get XML Data ۲۴ بار
۹ بررسی و شناسایی سبکهای تصمیم‌گیری خرید مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۱۰ تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۱ بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران 1396/1/18 - Get XML Data ۲۴ بار
۱۲ بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۱۳ بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه