این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1393، جلد ۴، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران
1396/1/18
-
۳۱ بار
۲
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع
1396/1/18
-
۳۰ بار
۳
تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها
1396/1/18
-
۳۱ بار
۴
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارتهای بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها
1396/1/18
-
۲۸ بار
۵
طراحی الگوی تبیین عوامل موثر بر موفقیت بیمه الکترونیک در صنعت بیمۀ ایران با نگاه یکپارچه به پذیرش فناوری توسط بیمه گذاران و آمادگی الکترونیک بیمه گران
1396/1/18
-
۲۸ بار
۶
بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)
1396/1/18
-
۲۵ بار
۷
تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان
1396/1/18
-
۴۶ بار
۸
مدلسازی تاثیرات تصویر مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات
1396/1/18
-
۲۴ بار
۹
بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای
1396/1/18
-
۳۴ بار
۱۰
تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران
1396/1/18
-
۳۰ بار
۱۱
بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران
1396/1/18
-
۲۴ بار
۱۲
بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)
1396/1/18
-
۳۳ بار
۱۳
بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)
1396/1/18
-
۳۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه