این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1393، جلد ۴، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
محرکها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعهی کاربران تلفنهمراه
1396/1/18
-
۴۴ بار
۲
بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان)
1396/1/18
-
۴۱ بار
۳
مستندسازی فرایندهای مدیریت مشتریان: با توجه به عملکرد کسب و کارهای کوچک
1396/1/18
-
۶۴ بار
۴
اثر ساختار بازار بر تجارت درون صنعت ایران و شرکای تجاری
1396/1/18
-
۴۴ بار
۵
مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرفکنندگان در اروپا
1396/1/18
-
۵۷ بار
۶
تاثیراستراتژی های بازاریابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمایندگیهای مجاز شرکت ایران خودرو
1396/1/18
-
۶۰ بار
۷
بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی
1396/1/18
-
۳۳ بار
۸
تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی
1396/1/18
-
۲۹ بار
۹
بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی
1396/1/18
-
۵۰ بار
۱۰
بررسی نفوذ نسبی کودکان در تصمیمات خرید خانوادههای ایرانی
1396/1/18
-
۶۳ بار
۱۱
بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
1396/1/18
-
۴۷ بار
۱۲
بررسی عوامل موثر بر بهبود و توسعه بازار گیاهان دارویی در ایران (مطالعه موردی: اصفهان)
1396/1/18
-
۱۰۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه