این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1393، جلد ۴، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ محرک‌ها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه 1396/1/18 - Get XML Data ۴۴ بار
۲ بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان) 1396/1/18 - Get XML Data ۴۱ بار
۳ مستندسازی فرایندهای مدیریت مشتریان: با توجه به عملکرد کسب و کارهای کوچک 1396/1/18 - Get XML Data ۶۴ بار
۴ اثر ساختار بازار بر تجارت درون صنعت ایران و شرکای تجاری 1396/1/18 - Get XML Data ۴۴ بار
۵ مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا 1396/1/18 - Get XML Data ۵۷ بار
۶ تاثیراستراتژی های بازاریابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو 1396/1/18 - Get XML Data ۶۰ بار
۷ بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۸ تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۹ بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی 1396/1/18 - Get XML Data ۵۰ بار
۱۰ بررسی نفوذ نسبی کودکان در تصمیمات خرید خانواده‌های ایرانی 1396/1/18 - Get XML Data ۶۳ بار
۱۱ بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری 1396/1/18 - Get XML Data ۴۷ بار
۱۲ بررسی عوامل موثر بر بهبود و توسعه بازار گیاهان دارویی در ایران (مطالعه موردی: اصفهان) 1396/1/18 - Get XML Data ۱۰۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه